پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403

دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

25 اردیبهشت 1397 12:08 | 0 نظر | 13001 بازدید | امتیاز: با 0 رای

دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی طنز دانشجویی تلخند عصر امروز به میزبانی سالن همایش‌های بین‌المللی الغدیر دانشگاه زنجان برگزار و با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های نثر و شعر دانشجویی و آزاد به کار خود پایان داد. 

 

در آیین اختتامیه این جشنواره و در بخش نثر دانشجویی، فائزه نعمت‌اللهی از دانشگاه علوم‌پزشکی فارس عنوان نخست را از آن خود کرد، شکیبا سروش‌نیا از دانشگاه علامه طباطبایی به مقام دومی رسید و امیر ولی‌زاده از دانشگاه زنجان در جایگاه سوم این بخش ایستاد. همچنین امیرحسین دولتی‌ثمرین از دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین، سیدحسن صفاری از دانشگاه تربیت مدرس و هانیه حصارکی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد مرکزی شایسته تقدیر شدند. 

 

در بخش نثر با موضوع آزاد نیز دانیال پورمحتشم از دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید چمران اهواز به مقام اول رسید، محمدرضا احمدزاده از دانشگاه صدا و سیما عنوان دومی را از آن خود کرد و مهدی فروغی از دانشگاه صنعتی اصفهان سوم شد.

 

نفرات برگزیده بخش شعر با موضوع آزاد نیز معرفی شدند که محمد شفیعی‌فر از دانشگاه پیام‌نور قزوین به مقام نخست رسید، محمد زارعی از دانشگاه پیام‌نور دلیجان در جایگاه دوم این بخش ایستاد و حبیب حاجی‌پور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات خراسان رضوی عنوان سومی را از آن خود کرد. 

 

داوران این جشنواره برای بخش شعر دانشجویی نفر اول را انتخاب نکردند، بنابراین سیدابوالفضل موسوی از دانشگاه زابل به همراه شکیبا غفاریان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود عنوان دوم مشترک را کسب کردند و مقام سوم مشترک این بخش نیز به رضا مقدم از دانشگاه علوم‌پزشکی ایران و مصطفی صاحبی از دانشگاه امام رضا (ع) مشهد رسید. این بخش عنوان شایسته تقدیر هم داشت که داوران جشنواره، حسین طاهری از دانشگاه پیام‌نور زنجان و سمانه خلف‌زاده از دانشگاه پیام‌نور قم را شایسته تقدیر دانستند. 

 

داوری این جشنواره متشکل از اساتید و چهره‌های طنزنویس کشوری آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و علیرضا لبش بود. 1092 اثر طنز در قالب شعر و نثر از 439 دانشجو از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد، 509 اثر در بخش شعر بوده و 583 اثر نیز به بخش نثر اختصاص داشت. 
اختتامیه ی این جشنواره روز دوشنبه بیست و چهار اردیبهشت در سالن همایش های دانشگاه زنجان  برگزار شد


امتیاز دهید Article Rating
نظرات

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.